måndag 15 december 2008

Fasen va kul!

Att någon offrar sig och går in på min lilla blogg och sedan fyller i enkäten och kryssar i att jag har en jävla skitblogg.Sånt motiverar och gör mig faktiskt glad :) Att någon inte gillar vad man gör men följdaktligen går in o läser det man skriver de e gött.

Tydligen så ska veteran VM i skidor gå i falun 2010.Jag har ju ett par vasor i bena
(5.10 senast jag körde) så om snön ligger kvar och vi får nån snö nästa år så är det väl inte helt omöjligt med en start.Björkman ringde i alla fall o ville utmana mig på skidorna.så vi får se det ligger i alla fall långt ned på prioritets listan.

Jag har givetvis ett par mål till nästa säsong men viktigaste är i alla fall att jag fortsäter o utvecklas som cyklist.Jag har fortfarande en bit kvar om jag som jag vill ska lyckas köra mer offensivt på elit landsvägsloppen.
Nu lite cx bilder
jönköping starten

cx göteborg foto merida bikes


in för varvning i jönköping


på väg av för trappa i Jönköping foto göran ericsson

Inga kommentarer: