fredag 12 december 2008

Emma style!

Emma Johansson på cykelmässan

Efter att ha funderat lite fram och åter så har jag kommit fram til hur jag skall lägga upp träningen närmsta tiden.Jag planerar att köra hårda pass varannan dag och då lite som Emma johansson gjorde med först värmning på testcykel för att sedan köra ben,mage,rygg med skivstång.För att sedan gå vidare och avsluta passet med testcykel.Varannan dag blir det alltså återhämtnings träning typ simning,jogg, fika turer mm, eller helt enkelt vila när det krävs.

I går var det alltså hård dag så efter 15 min testcykel uppvärmning så kördes det djupa knäböj,utfall med hantlar,goodmorning ,mage mm.Avslutade sedan med 3min x 8 på 40 kadens.I dag blev det lite vibraplate för att köra hårt i morgon igen med först längd skidor o sedan testcykel igen.

Inga kommentarer: