tisdag 17 februari 2009

Faaan lite värme skulle inte skada!


21/3 flyr jag landet för förhoppningsvis lite värme och kortbyxe cykling.Det blir min 4:e resa till mallis men det var ett par år sedan nu så det ska bli rikitgt kul o få fara kors o tvärs över ön igen.
Här på hotell horizonte i palma ska vi tydligen ligga o zippa drinkar :)
Cykelgymnasiet i Vansbro och Motalas Elit lag planerar tydligen också drink zippning vid denna pool

Det känns som jag har lite väl mycket flyt för tillfället(ovant)då jag nu i lågkonjukturens tecken istället för bonuspengar från företaget får 160 tim extra ledigt med full betalning fram till midsommar.

4 kommentarer:

Jesper Sundewall sa...

Kul! Crescendo Velo anländer 26/3 och stannar 10 dagar... Mycket cyklister blir det.

Janne.J sa...

Ja det verkar bli fler o fler år för år som åker till mallis.
Vi kan nog snart tävla mot tyskarna på ön i antal.

Anonym sa...

160 timmar ledigt och fullt betalt,det kan man nästan kalla för sponsring. Hoppas bara att du får behålla jobbet, att det inte går så långt att de slår igen verket. Lycka till med träningen och ha en trevlig resa.
Ha de..
/Blomman

Anonym sa...

Vi ses på Mallis. Jag och tre kompisar bor i Pollenca 21/3-29/9.