onsdag 4 februari 2009

Laddar!

Så här fint var det i trakterna i måndags.

Hade ju hård vecka förra veckan så nu efter två lugna dar och en j-vla massa surfande så brinner jag verkligen för att få köra mig rejält trött igen.Det är nått magiskt över att veta att man har tränat så mycket bara kroppen palllar.Det blir föresten lite avbrott i helg distansandet nu två helger i rad.Först denna helg med runnrace på isen och sedan snödrevet helgen efter i norberg.(De ska bli gött o få flåsa lite extra.)

Till Norberg kan det nog även bli ett rätt rejält startfält med, då cross stjärnorna darvell o nilsson asviserat start.Så att upprepa min tredje plats från i fjol kan nog bli lurigt.På tal o m cross så missade ni väl inte att jag nu kör på ett världsmästar märke då Niels Albert som vann cross VM körde Stevens.

träning: i dag så jobbar jag 06-14 sedan så bär det av till gymmet för först lite löpintervaller på lutande löpband för att sedan ge kroppen en duvning med skivstång.
Hopppar sedan i bilen för hemfärd 50km.käkar sedan för att när jag smält maten köra 60min på testcykeln.

Det borde ta bort en del av träningsabstinensen :)

1 kommentar:

Unknown sa...

Nice Stuff!

Commendable Blog indeed!

Dear Blogger, need your valuable feedback for:

www.octandigital.com

Regards,
Mehta