söndag 26 april 2009

Grym helg!

Lördagens race vart jag riktigt nöjd med. Även om jag bara kom i mål med gruppetton så attackerade jag en del och först o främst jag tog mig i mål.
Trött o snurrig av alla varv så lyckades spurta med ett varv kvar grabben som drog undrade nog vad jag höll på med :)

I dag var det alltså tredje dan i rad och redan under värmningen så kändes bena riktigt sega.Så dagen för min del vart mest o handla om överlevnad.

När klungan väl sprack isär satte jag allt på ett kort för att
inte också denna dag hamna i gruppetton.Jag tog upp jakten på en flyende cyklist men typ nån meter i från tog det stop pedalerna gick knapp runt efter det o medans cyklisten jag jagade anslöt så fick jag knäckt o slokörad vänta in slutklungan.

Halvannat varv senare efter att jag tagit lite vind så var krafterna slut så jag åkte av även gruppetton.Hade nog kunnat ta lite mindre vind och kanske gått i mål även i dag men det är lite för tråkig körning.
Helgen har varit tuff med kul körning,lite vila på det här så ska det nog kunna gå rätt hyggligt framöver.

Inga kommentarer: