lördag 11 april 2009

Mallisväder!


Man kan nästan tro att man är kvar i spanien.Strålande solsken plus att jag på dagens äggvisp pass mötte motionärer i både i kortärmat o kortbyxor.Lite pajasstämpel på det i mina ögon. Att vara ute o rulla i kort kort när ändå snö o isen ligger kvar.Men som med allt annat, folk gör givetvis precis va fan dom vill. 
Oavsett vad du eller jag tycker.
Dagens rullpass kändes bra så får jag ingen reaktion så blir det först GP träningstävling på måndag följt av Allianstempo i ludvika på tisdag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Istället för att ge alla motionärer en pajasstämpel (visst e det galet med kort kort så här års) så försök inspirera dem och hjälpa dem in i vår stora cykelfamilj istället! Vem vet de kanske har en son/dotter som kan ta en OS medalj om 12 år......

Janne.J sa...

Jag deltar som motionär i flertalet idrotter och är säkerligen lite pajas både här o där(fråga min sambo hon tycker de ofta).Inget farligt med det.Vi cyklister är ju en väldigt liten klick här i sverige så att få våran lilla skara att öka är jag givetvis positiv till.