onsdag 22 april 2009

Svår balansering!


Bilden är från hotell koridoren på mallis och det är motala elit som snart skulle ut på ett träningspass.


Det är lite luriga tider nu tycker jag.Samtidigt som jag vill köra riktigt hårt så vill jag inte vara allt för sliten då helgerna kommer(som typ föregående helg).Jag gjorde därför så denna vecka att jag la in veckans hårdaste pass redan i mondags.
Styrketräning plus testcykel.
Morgonjoggade lite på tisdan för att i dag distansa.

13mil vart det på 5 tim ca 27 i avs/speed och snittpuls runt 70 procent.Helgen blir tuff så det får räcka med träning för denna veckan.60km lagtempo inleder helgen.Faaan va ja ska kötta :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Cykel nummer 2 bakifrån är Mikael Guldfot Olssons ser jag. Och hur kan man ha celeste linda på en röd cykel. Bara för den är gratis så får man skärpa sig:-) // Lintala

Anonym sa...

mm kan nog stämma.han var den enda som också hade srm vevar.Han verkade stark.Men av vad jag hört så har han bra tränings hjälp.
JJ