fredag 3 april 2009

Hjälpryttare!


Efter två hårdkörnings dagar så kände vi oss rejält krispiga.

Eftersom vi är jävulskt proffsiga i BCK så hyrde vi in ett gäng med hjälpryttare(motala) som fick äran och sköta dragjobbet.Ända misstaget enligt min mening var när gänget promt skulle lägga rutten över 2 st 5 kilometers kullar.Unge Jesper Dahlström verkade vara den som för dagen hade mest sprätt i bena.

Min egen form är i alla fall på uppgående så även om jag var sist av oss BCK:are så har jag i alla fall börjat se grabbarna när vi närmar oss toppen på bergen.2.5 kg har jag lyckats kapa på matchvikten sedan nedkomsten hit.Är ju dock fortfarande några kg från december månads toppform.Det viktigaste(obs ordvits)är att jag fått ut det jag velat av lägret och känner mig laddad o väl förbered inför stundande säsong.Sweden here i come!

1 kommentar:

Skogshuggaren sa...

är du inte hemma snart så jag kan hämta hjulen :-)