måndag 11 maj 2009

Inte helt nöjd!!

Jag fick till ett hyggligt lopp i går söndag då jag körde skandis gp i senior.
Var offensiv i täten i starten men efter typ halva loppet så kaikade ryggen ihop sig
precis som under slutet på raecet från dagen före.Försökte stretcha så mycket det nu gick med alla kurvor o gatsten.Funkade sisådär men lyckades i alla fall hänga med tätgruppen in till mål men nån spurt hade jag inte kraft kvar till så en 5:e plats vart det till slut.

Hade planerat en liten träningsperiod nu så det passar ju ändå bättre nu när ändå inte ryggen riktigt vill hänga med.

Nya hojen funkade dock klockrent under helgen.
Lär säga att dert är den mest vridstyva hoj jag fått fingrarna på.


Avslutade cykelhelgen i Uppsala med och kolla in elit gp:et och fick givetvis höra lite skvaller om både det ena o andra.

Till exempel att Tony Widing hade saftat i med över 1000 watt men åkte av klungan likförbannat ändå.(på lördan)

En annan lustig grej var när jag åkte av klungan så sprack det framför mig och jag blåkörde sedan ca 100m för att komma ifatt.Men precis när jag är som mest stum då kommer en cyklist farande i hög fart förbi mig och ansluter.Fasen va han va stark han jag tänka men det lustiga var fick jag höra efter loppet att finnen som körde förbi mig hade stått i buskagen och kastat sig in på banan när klungan körde. förbi :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har tappat lite frekvens i uppdateringarna! Kom igen nu och servera oss läsare nått smarrigt!