söndag 17 maj 2009

På grönbete


Efter en lite tung period då jag haft lite svårt att finna glädjen i att cykla så fick jag mig i dag en rejäl släng av lustfylld cyckling.

Jag tog dagen till ära mtb hojen till falun och öijer skulle agera guide och visa långlopps sm banan. Jens vestergren och mikael salomonsson anslöt med.

Banan verkar bli riktigt rolig och när den sedan går i det så vackra landskapet som området erbjuder..Törnbergs stig till exempel(som vi dagen till ära körde två gånger) man kan inte bli annat än glad över sådan cyckling.Eftersom att varken jag eller micke.s hittade så roade sig dom andra med att först låta oss åka före för att sedan svänga av. Det vart lite svettigt o vända ett par gånger då felkörningen låg mitt i en backe :)

Trots tilltagen så var sällskapet trevligt. och när det hela sedan utförs i rena sommarvärmen så gör det ju njutningen inte mindre.

Inga kommentarer: