fredag 22 oktober 2010

On the road!

Ja äntligen helg och på väg ned till lidköping.Försökte skruva av mina gamla timepedaler från vinterhojen dom satt så jävligt att det slitade med att jag bröt av nyckeln,så dom fick sitta.Vill ju ha samma likadana pedaler på båda hojarna i helgen så det fick bli ett panikköp på cykelcentrum.Så nu blir det premiär med shimanopedaler.Har alltid tyckt att dom sett klumpiga och fula ut men på cross känns det som om funktion är viktigast så.

Avslutar med lite bilder tagna av min schaufför
http://goeraneriksson.blogspot.com/

dom här suggorna hoppade Emil lindgren över jens vestegren tog däremot en annan variant och körde på sidan om dom.Darvell sprang dock som jag så inte hängde det på hur man tog hindret.

1 kommentar:

madeleine sa...

Hej! gud vilken fin blogg du har! Kom gärna och besök min och kommentera! Kram