onsdag 14 augusti 2013

rulle o tejp ska fixa Vasan!

Finnmarksturen har skapat lite kaos  med kroppen så
 ett besök hos massören http://www.jipt.se/index.html
Kändes som ett bra beslut.Han fick mig o skrika av smärta ett antal gånger så nog behövdes det.
Alltid mentalt peppande att göra nått extra inför ett större lopp.


Börjar  ju bli dåligt med möjligheter kvar att göra nått bra resultat i år så nu hoppas jag cykeln håller ihop.


Var ju 50:e man i mål förra året kan jag toppa  det med nån eller några placeringar så är jag nöjd.


Köpte  även en roller hos masören för o ta bort det sista av tröttheten i mina sargade ben..













 Denna tejp Ska tydligen vara bra för återhämtningen plus att det ska ge stöd under loppet.

Efter årets MTB säsong så kan jag behöva allt stöd jag kan få. :)
Vi borlänge drar redan vid lunchtid i morn uppåt sälen så nu jä-lar ska det laddas :)

Inga kommentarer: