lördag 9 februari 2008

intervaller me fika!!

Det var som ni kanske förstår inte några pigga ben på fredagens pass.
Så öijer fick dra 100 % o jag lyckades ligga bredvid typ 50 %.
Karln hade lite av vinterform då jag var tvungen o krypa bakom så fort det gick nerför och när det gick uppför sjönk min puls?
Så solsken o lite öijer skvaller är ju inte helt fel.

5.30 vart det innan jag var hemma och jag klarade mig på en guldnougat o vatten
På bilden skymtar siljan i bakgrunden.

I dag så hade jag backintervall på schemat och tövädret gjorde att jag fick lov o välja bort min favvo backe vid dammsjön.
I stället så körde jag passet i Mora by.
Lördagar är ju fika dag så det var inte många meter till favvofiket i gustavs.
Så jag mötte upp fikagänget och dom var desto gladare denna gång.
Jocke hade lite vårkänslor då han körde odubbad ny Stevens cross.
Damen på bilden LENA har föresten gjort en fin förvandling över vintern då hon bland annat kört alla lördagspass på cykeln o därmed gått ner hela 10 kg(grattis).
Hon till och med gjorde en attack i sista backen men då tog alla i så att dom vart blåa för att inte komma efter :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

hummmmm lena ???
tror väll endå det var pia!!!!!
mvh jocke

Anonym sa...

Haha jag lurade då dig att göra ditt första inlägg.
var liksom ett intern skämt :)