torsdag 7 februari 2008

Fyror ska ju vara bra!!

Jag vet inte om alla fattade att jag försökte vara lite rolig i förra inlägget(henke)

Tidigare i veckan så har jag känt mig lite seg o har redan vilat två dar denna vecka så i dag så ville jag få till nått tufft.
Eftersom jag försöker vara cyklist så lär det ju cyklas lite.
Jag började med ett 15s x 15s x 60 allt till tour de France.
Det var tufft o sitta med i klungan men jag hade ju fläkt till skillnad mot proffsen.

Sedan så fortsatte jag med lite löpning 30s x30s x 30 st
Om det tar va tio min att komma upp i puls på testcykeln så går det utan problem när jag springer.Nådde upp i 96 % i sista intervallen och gick/lunkade vilan på runt 90 %

Avslutade dagen med lite styrka bland annat 6 x 100kg marklyft avslutade sedan med simning(100m x 11)

I morn ska tuffe Öijer få agera tåg åt mig på ett distanspass.
Jag försökte fråga hur länge vi skulle köra?
Öijer svarade hela dan :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det var ju skojjigt , hihi ja du för att få en kommentar på cykelbloggen skall man vara tjej eller toppelit cyklist !! hihi :-)
Ja det var inga dåliga pass du straffar dig med efter vilan !
Ja distans med öijer hela dan låter inte som en lätt uppgift , men det fixar du !

Anonym sa...

Du är toookig Janne !

Anonym sa...

Du har väl stoppat med honungsflaskan på dagens distans?