torsdag 14 februari 2008

Snödrevet!!


Ja då är det dax för snölopp igen i Norberg.
Jag har blivit lite av en snölopsfantast då jag hitintills startat i alla som gått i ludvika och norberg.
Jag tar o intervjuar mig själv inför loppet. :)

Hur känns det janne?
Jo tack jag håller mig frisk och följer mitt uppsatta träningsprogram.
Körde sista hårda passet i dag inför helgen 15x15x60

Vad tror du om underlaget tills på lördag?
Ja det är alltid lurigt det där men eftersom det är lite is på vägarna så finns det risk för att man måste köra med dubbdäck.(väljer dock att bestämma mig på plats)

Vad kör du på för cykel?
Jo Jocke Tjernlund har lånat mig sin stevens cross så den ska bli spännande o o få prova (tack Jocke)

Till sist hur kommer det att gå denna gång toppar du andra platsen från förra året?

Ingenting är ju omöjligt men jag kommer jobba natt före loppet så det kan ju sänka mig en del.
loppet kommer nog också bli hårdare än tidigare upplagor.

Det är dock svårt o sia resultaten eftersom dom flesta väljer efteranmälan
Men en liten gisning provar jag mig på
1:a Jonas Djurback
2:a Nils Magnusson
3:a Henrik Öijer

Men en nytoppad Jens W vill nog vara med o slåss om pall platserna med.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror på dig janne !
Skulle också vilja åka och få slåss lite med dig på cykeln :-)
Kör hårt och visa dom vad ståljanne klarar av nu när du skall åka på en så fin cykel
/ Hulken Henka

Johan sa...

Kan jag lägga ut intervjun på Veteranklungan?
// Johan

Anonym sa...

Hahaha denna bloggningen va rolig =D
Blir man intervjuad ja då får man göra det själv, Klockrent! =)
Jag kommer varken köra snödrevet eller racet på Runn. Så mig behöver du/ni inte oroa er för... Vilket ni inte hade behövt även om jag ställde upp iofs.

Lycka till imorgon!

Janne.J sa...

Sjävklart johan :)

Ja Oscar även om du gärna sladdar in i snödrivor på träning så verkar du inte så sugen på vinterlopp.
Lycka till på cypern föresten.

Anonym sa...

Resultat från i dag????

Anonym sa...

http://www.svenskidrott.se/downloads/135100/docs/resultatd.pdf

Anonym sa...

Bra kört , skönt att du äntligen tog nils i spurten !!

/ Henke