tisdag 5 februari 2008

Upptakts träff!!

Idag så samlades vi som skall köra elit landsväg för Borlänge denna säsong.
Vi gick igenom allt som behöver fixas inför säsongen och tittade lite på vilka tävlingar som skall köras och prioriteras.
Jag har ju deklarerat att jag satsar lite mer än tidigare på MTB,
men 16 tävlings starter kommer jag i alla fall hinna med på landsväg under säsongen.(är det tänkt)
Laget som sådant håller riktigt bra klass och nån framskjuten placering skall det nog bli.
För min egen del så tar jag det som nyttig lärdom och kommer köra för mina medcyklister och lagets bästa.

Det vart prat under kvällen om at kontakta tidningarna i länet för att visa att vi finns till,men även om rött ingår i klubbdressen så är jag glad att byxorna inte ser ut som på bilden (visar lite väl mycket) :).

Träningen: Har gått lite sisåär det är en tuff period nu då det gäller o få kroppen att höja sig ett snäpp mot tidigare.
Kände mig seg under måndagen så det blev en extra vilodag men idag så togs det igen med först ett testcykel pass och sedan ett 4x4min pass löpning (maxpuls 178 och snitt 152.)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vadå som om du skulle ha något avv visa i röda cykelbyxor , ha ha !!
Ja men en presentation i tidningen tycker jag vore bra ni måste ju synas !!
Ja nog fan är det tufft att träna i går hade jag ett moment av tanke på att börja med schack eller något liknande , jag menar om man spelar med fönsrtet öppet så kan det väll räknas som motion ändå ??

Kämpa på Janne i sommar kommer du vara H40 mtb KUNG !!
/ Ditt största fan henke

Janne.J sa...

Tack henke!
Men även om vi cyklar båda två så har vi iget gemensamt på det området(enligt din son i alla fall :)

De bara o kämpa på.

Anonym sa...

lart mycket