söndag 17 februari 2008

Runnrace!!

Jorå jag lyckades pallra mig upp i dag med efter nattjobb och 3 tim sömn.
Väl på plats så såg att det skulle stå mellan mig patrik Moris och Gunnar Bäckegren som vart femma på gårdagens snödrev.

Vinterhojen hade bästa dubbdäcken
så den fick göra tävlngspremiär

Lite cykelmingel :)

Ja la mig i täten

och nån km senare så atackerade min klubkomis patric Moris så då var vi bara två.
(Gunnar hade för dåliga dubbdäck för att hänga med).

Vi delade på dragjobbet.
tyckte lite synd om gunnar som fick mata själv i 8 varv
.
Sista varvet så gjorde vi dock vårat bästa för att skaka av varandra.
Men blöta o kalla så vart det inte mycket tilll attacker så det vart uppgjort i en spurt.Där moris hade lite bättre grepp och vann med hela 15 cm.(grattis Patric o tack för sällskapet)
Det vart en trevlig helg med mycket cykelsnack och det har varit skönt med lite avbrott i vinter träningen.
Men i morn så är det bara påt igen.
Over and out!
Janne.J

3 kommentarer:

Anonym sa...

Efter 3 h sömn kör han en tävling igen ,,hihi antingen är du inte riktigt klok eller är så är du bara jävligt hård och cykelfrälst !!

/ Henke

Anonym sa...

Ja det finns ju 24 timmars lopp tänkte jag.Så kan dom så varför inte
Men riktigt klok är väl frågan om man är.
Men frågar du mig så tränar ju dom

flesta cyklister som om dom vore tokiga :)
Janne.J

Anonym sa...

Du är toookig Janne. Men bra kört!
/Pär