lördag 23 februari 2008

Intervall kåt!!

Veckan har gått lite sådär som ni kanske förstår så tog det ett tag att hämta sig efter sömnbristen.
Så i dag så jobbade jag först förmiddag och laddade med cykling tv och att läsa om alla andra som tävlar.
Till råga på allt så var det strålande solsken.

Allt detta gjorde mig ruggigt ladddad o sugen på o mosa intervaller.
Jag började med o möta upp distansgänget från Borlänge som var inne på slutklämmen.
Det vart lagom uppvärmning och lite trevligt sällskap.
Jag hade luftat min dubbfria cross dagen till ära och när intervallerna kördes igång så var bena ruggigt fina.Klart årets bästa pass och dom 20x 2min som jag körde bara flög iväg jag var till och med så på hugget att när sista var klar så kände jag mig som landis såg ut när han gick i mål efter solo körningen på förra års tour.(jag hade dock bara dopat mig med pizza o annat gott dan före).Som sagt jag höll bra fart passet igenom o toppfarten på platten låg på 47 så det gick undan rätt bra bitvis.
Jag kunde ha fortsatt en bra stund till(kändes det som) men fick för mig att 20 var nog många :)
Bilden är från torsdagens distanspass
Byn ligger mellan Säter o Hedemora
Och efter vad jag kan utläsa av by namnet så bor här bara Gifta bögar :)

Japp nu har gaffeln från italien landat.Ska bli trevligt o bekanta sig med den när hojen från Stevens hittar hem till mig.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Det var inte förra året Landis flög fram, det var 2 år sedan... Tiden går fort!

Anonym sa...

Ajdå kollar ju på dom där racen på tvn när jag kör testcykel så man blandar ihop det hela.
Men hur som helst så kanske ni fattar vad jag menade ändå-sorry
Janne.J

Anonym sa...

1172 g. Satan!

Anonym sa...

Galna pass... Dopad med Pizza!?? Men hur går det då med viktetn & Procenten??

Janne.J sa...

Angående vikten o procenten

Kul att du frågar för jag börjar fundera på en uppdatering på det området
Kan bara säga att det går bra än så länge :)

Anonym sa...

Det finns även KÖNingshyttan i närheten av Pungmakarbo.