tisdag 1 juli 2008

tid för eftertanke!

Jag var j-vligt less i söndags.
Fick otroligt mycket bra repons att jag kämpade väl under loppet(tack).
Själv så kände jag mig mest omotiverad.
Var inte så där taggad som jag borde ha varit.

Målet var ju att ta sig in på topp 50 och ta sig runt, nått som visad sig var samma sak eftersom fler inte gjorde det.

Det är tufft o misslyckas med sina mål.

Men det är inte heller så lätt o nå dom.
Det gäller ju och pricka formen exakt o ha sin bästa dag för året just då.
Nu var det inte så för mig så då nådde jag inte mitt mål.
Förhoppningsvis så formtoppar jag nu lite senare under säsongen.

Det är ju trots allt kortbane sm landsväg,xc sm och långlopps sm kvar så nån stans på vägen ska det nog gå.
Nu så här efteråt så med lite distans till söndagens lopp så hängde jag med hyggligt länge så det var inte så mycket som fattades för att nå mitt mål.
Pulsfilen var dock ingen rolig läsning då jag snittade för mig låga 160 och max 183.
En anledning att jag ej nådde målet kan vara att jag tävlat varje helg fram till SM.
Och var därför kanske inte helt utvilad.

Så nu ska det bli skönt med lite annat.
I dag så gjorde jag lite annat då jag la in lite Vibraplate träning
Övningen på bilden är sjukt jobbig.
Att hålla ut 1 min på ett ben är ingen lek.

Inga kommentarer: