söndag 29 juni 2008

sur o grinig gubbe!

Gotland visade god backform.

det avgörande rycket har gjorts o medaljerna var klara

Jahapp då var SM landsväg över för min del för denna gång.
Sex varv fick jag till innan jag åkte av klungan.
Det var ett enda stort lidande från start till mål.
Det var ju tydligen master upp för backen men jag vart fan trött redan då.

Kollade till på snitthastigheten då jag åkte av o den låg på 39Km/h så nog gick det fort.
Formen var inget vidare då jag fast att jag låg i klungan på platten fick slita ont.

Att sedan ta sig an backe efter backe vart helt enkelt för mycket för mig denna gång.

En veteran som verkligen visade att ålder spelar mindre roll var Anders Johansson Alingsås(topp 20).
Själv så får jag bita ihop och försöka bättra mig.

Men med lite distans till det hela så var det ett minne för livet. presentation,ljunkens urinerande i farten, all publik,vädret och stämningen.
Får försöka njuta av det hela fram till vintern.

Nu blir det i alla fall tävlingsfritt ett längre tag innan jag tar mig an mörksuggan.

Inga kommentarer: