onsdag 18 juni 2008

Formtoppning pågår!

Årets största mål för min del är att genomföra SM linjet på landsväg på ett för mig bra sätt.
Eftersom jag startar i elit så är målet satt på att mest ta mig runt( med blicken mot topp 50).
Jag jobbade därmed mitt sista skift före lopppet i dag.

Och eftersom Christer Ollson lovat o hjälpa mig med pace så drog jag till Leksand för lite mangling.

I måndag genomfördes 10x 4min och idag drog vi ned det till 8x4min.
Nu väntar rullning och stora matlass under morgondagen för att sedan få sig en genomkörare uppe på Sollerön.

Jag får göra en utvärdering hur det kändes och justera träningen därefter fram till SM.

Ollson på moppen

Jag skulle nog helst behöva skjuts upp för backen på lugnet för att hänga med proffsen.
Men ett par nya skor från bont gör det i alla fall 200g lättare mot mina gamla shimano skor. :)

Inga kommentarer: