fredag 6 juni 2008

La Dolce Vita!

Det bästa jag vet är när jag får uppleva omgivningarna i lagom lung fart.
Det har blivit en hel del av det denna vecka då jag hitintills skrapat ihop 50 mil i sadeln.
Nu har det ju inte bara blivit lugnt uan jag har även skarvat distans passen med o gästa två träningstävlingar.

På måndagen så var det tct i borlänge o vi körde mot sågmyra och avslutade på toppen av en 4km backe.
Denna gång var det lite mer normala att Tomas.L
ställde av mig.:)
Vi hade dock ett litet försprång in i backen så jag lyckades i alla fall hålla björn sjöberg bakom mig.


På tis cyklade jag till Ludvika och körde racet där med trötta ben,fick även där stryk av två man efter återigen en jobbig backspurt.
I onsdags så hade jag planerat att köra backintervaller på lugnet men jag var för slut för det så jag rullade Sm banan ett par varv i stället.
Det finns forfarande ingen asfalt på en sträcka så vi får hoppas att dom hinner fixa det.(inte långt kvar nu)


Bilden förställer en sedvanlig frukost,äter dock nu mindre med nötter och steker mer ägg i teflonpannan(utan fett).
Det hoppas jag ska göra susen för magrutorna.
är inte så där jättelätt som jag hade hoppats på för tillfället men i alla falll 3kg lätare än uppför kinnekulle(mest att kreatinet gått ur kroppen).
I dag blir det i alla fall träningsfritt då vi drar ner till stockholm för lite nationaldagsfirande.
Ja visst ja jag lättade MTB:n ytterliggare 185g i veckan då jag bytte bromsskivor.

Inga kommentarer: