onsdag 25 juni 2008

Tempo-Sm

dom stora pojkarna på pallen.

Med feber lördag o söndag och fortsatt 10 pulsslag förhöjd vilopuls på tisdan så var jag väldigt tveksam till start på dagens lopp.
Pulsen hade dock sjunkit till bara 5 över normal vilopuls så jag tog en rövare och körde loppet.
Hade givetvis inte några större förhoppningar på resultatet och väl igång så kändes bena sisådär.
Slet mig fram till vändningen, men efteråt så kände jag igen kroppen så resterande del flöt det på lite bättre.

Roade mig med o försöka få upp farten i nerförs körningen men vevade ur vid 85km/h.
Väl i mål så hade jag blvit omkörd av tre st och plac vart 61:a av 74.Lite kul o läsa mellantiden som var som det kändes dålig.

Fredric slog mig med 13 min och
Extra kul var att han satte alla proffsen på plats-så det är bra o ställa sig i grattis kön.

Själv så känns bena bättre nu än före loppet.
Så genomköraren gjorde gott.

Förhoppningsvis så slipper jag alla vekhets symtom nu så med lite pace på fredag så borde formen vara där den borde.
Hasta la vista :)

Inga kommentarer: