lördag 21 juni 2008

DNF!

Ja då har jag kört sollerö loppet. Allt kändes riktigt bra hade inga som helst problem med gesunda och på platten var farten hög men mest medvind gjorde det lätt o sitta med. Det var först vid backarna vid skeer som det visade sig att jag var för sliten. Redan vid sista knäppen på första backen så fick jag släppa tätklungan. Körde dock vidare hela första varvet men klev av när det var dax för ett andra o avslutande varv. Satt då i en klunga med pär kumlin(spårvägen) o matti scheffer (valhall). Kädes som det kunde kvitta denna gång o slita sig runt med dåliga ben o landa på en plats runt 50. Det känns som om jag blivit överkörd av en ångvält, så nu blir det mycke vila till veckan. Så jag om möjligt blir lika pigg som den här coola araben :)



En och annan tanke lägger jag på den gode Patrick Moris som kört starkt här under våren men förmodligen nu cyklat klart för denna säsong då han bröt nyckelbenet vid en krasch.
Tyvärr en av cykel sportens avigsidor med alla dom här krascherna.
Vi får hoppas att han snart är tillbaka på banan igen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för omtanken Janne! Jag opereras på torsdag, känns bra att få bitarna på plats och börja rehab. Lycka till imorrn!!