måndag 23 juni 2008

Feber!!

För att om möjligt få lite ordning på kroppen så var jag i dag i väg o fick lite akpunktur o massage.

Att en väg sällan är spikrak har man fått lära sig med åren.
Min väg ändrade sig i lördags då jag vaknade och hade feber.
Även söndagen gick i feberns tecken.
Så nån laddnig eller träning har det inte varit tal om.
Var dock feberfri då jag vaknade i dag så förhoppningsvis kan jag rulla lite i morn inför SM-tempot.

Det bästa vore kanske o köra ett hårdare pass för väcka lungorna.
Men det är viktigare att jag är frisk till söndagens drabning(sm-linjet).

I dag så delades det ut en drös med sm medaljer och Min vän Pär Björkman tog program enligt hem sitt första sm guld-så grattis.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack Janne.
Det var riktigt skönt att fixa det!

/Pär