söndag 28 oktober 2012

5 + Helg!!!!

Vart en hel del cykel i helgen.Lördagen kördes ensam men söndagen så anslöt jag till Faluns hårda grabbar.Tyckte det var lite isigt så jag körde vinterhoj med dubbdäck på framhjulet då jag ej ville slita på dugasterna på racecrossen.

Alla andra som kom hade dock odubbade cyklar dom flesta   deras tävlings cx cyklar.

Kan ju säga att jag fick slita duktigt för o hänga med.

Vi var öijer,darvell,jens v,joel håland och jesper hjortsberg en stund

Fick dock ge mig efter 1.30 med snabbingarna(2.30 för mig).Hade väl räknat med att kroppen skulle säga stopp och när knäet började värka så var det bara slå av på takten o lämna gänget för att ta sig fram i mer distans takt.

Hade  smart nog ingen energi med mig så efter ytterliggare en timme satt det gott med en bulle o en kopp kaffe.Fick faktiskt lite trevligt cykelsällskap genom veteran landslagsmannen Tommy Runkrantz.


Så här har vägarna o vädret sett ut mest hela helgen. fin fint :)
Gick givetvis lite lättare med energi i kroppen sista biten hem.

lördagens distans


söndagens distans.


Inga kommentarer: