tisdag 23 oktober 2012

Spännande överaskning!

Laddar satan inför cx sm helgen och formen går verkligen spikrakt uppåt.Klart mycke mer watt på peakbiken denna vecka mot tidigare.Fick faktiskt titta mer än en gång för att se så att mna inte missat nån viktskiva.

Oavsett hur bra form jag lyckas få till så har ju steget till att spöa starke Hasse Mård sett ganska så mörkt ut hoppet har väl tidigare legat på nått slags haveri eller en dålig dag från hans sida för att jag skulle vara före honom.

Både kul o lättnad för mig att nu behöver jag inte slå denne starking för tuffingen kör elit.

Huvudfavorit i H40 blir nu i stället den lite mindre snabbe Benny Andersson.

Han har lite andra styrkor såsom tung lera och backar så nu är det bara o hoppas på en rätt torr o snabb bana.

Att Mård nu också kör elit gör ju även pressen på att jag ska ta det här  ännu lite större.

I tanken så är jag redan på banan och kör.Bara och hoppas nu att både tanke och resultat sammanfaller den 3/11

ett försök på en töjren.vet inte om jag lyckades så bra  :)

Inga kommentarer: