onsdag 31 oktober 2012

Ladd inför Sunne!

Sulorna kan ju vara skönt o ha under uppvärmningarna på helgens race men plus och regn som utlovat så funkar det nog utan.När vädret och mörker störde dagens onsdags vm så var frugan snäll nog och ställa upp på lite pace. 2 x 20min  skrapade jag ihop.Bad om successiv ökning tills jag åkte av rullen .Riktigt tufft o bra pass.Så nu är det bara o ladda kvar. I morn ska kroppen få  lite ombonad av  en akupunktör/massör.

Mycke energi nu som vill ut.Men nu är det inte långt kvar :) 

7 kommentarer:

Björn sa...

Full sula?

Nu när vi startar i olika klasser kan jag ju önska dig lycka till på riktigt. Lycka till!

Janne.J sa...

Tack!Ja först ska jag vrida ur allt jag har i bena sedan blir det till o vråla mig hes o heja på alla andra.Där bland annat dig.Så lycka till tillbaka.Det blir rent ut sagt skitkul :)

Björn sa...

Ser ut som att du kommer gå på rött...

Göran Eriksson sa...

Lycka till i helgen!

Janne.J sa...

Tack göran!Håller tre tummar på att martin gör ett kanonlopp.göteborgs humor björn :)

Anonym sa...

Janne! Förmodligen glider vi in i sista sekund till er start, men jag har skruvat på eggbeaters på min hoj o ställer mej i servicedepån så fort vi anländer!

Janne.J sa...

Perfa simon :)