söndag 7 oktober 2012

Kumla helgen CX!

Cx helg nummer 2 är till ända och ännu ett kvitto på att jag har svårt och räcka till mot alla snabbingar i presige klassen.Ingen jätteskräll direkt men tufft mentalt ändå.Hade kunna gått aningen bättre på lördagen men då jag valde att slå omkull mig i en fin stentrappa så gick den mesta av luften ur mitt trampande.Tog mig dock i mål utan att bli varvad så alltid nått.Hade svårt och gå efter loppet så att få ordning på kroppen till söndagen var inte så förhoppningsfullt.Smorde dock in större delen av kroppen innan läggdax med voltaren .
Hjälpte vällan lite så när jag ändå var på plats så kunde jag ju få mig en genomkörare.Var med i racet i tio minuter i alla fall men när man får halta över hindrena så går det ju mindre fort.Så efter det var jag avhängd och i ingemansland.Vart även varvad av kung darvell och linus dalhberg så förnedringen var total.

Inte nån höjdarhelg resultatmässsigt men man får se till andra värderingar en gång som denna.
Typ toppenväder,grymma banor,trevligt sällskap. Ja listan kan göras lång så nog står jag där i Falun även nästa helg.


                  Jo Jag var före starke Landström båda dagarna nån kort stund då han hade en del mek strul.

    Stort tack till Trevlige Adam Steen för bilderna och att hans modelllande till sista bilden.Den karaktiserar fint mitt cyklande denna helg..              

Inga kommentarer: