onsdag 3 oktober 2012

Vem vill mest!


Klass: Senior Disciplin: Gemensam start Antal deltagare: 0 Klass: Damer fr 17 år Disciplin: Gemensam start Antal deltagare: 0 Klass: Junior Disciplin: Gemensam start Antal deltagare: 0 Klass: H40 Disciplin: Gemensam start Antal deltagare: 1 Namn Födelseår Organisation Jan Jakobsson 1968 Borlänge CK Klass: D30 Disciplin: Gemensam start Antal deltagare: 0 Klass: H30 Disciplin: Gemensam start Antal lag: 0 Klass: Senior Disciplin: Gemensam start Antal lag: 0 Klass: Damer fr 17 år Disciplin: Gemensam start Antal lag 0 Så här ser det ut på svenskas anmälnings sida till CX SM.Tanken till Sunne har funnits redan några minuter efter förra årets sm i Åstorp. Ännu finns det mycket o göra i förberedelserna. För mig räcker det o veta att jag gjort allt i min makt fram till målet. Misslyckas jag ändå så svider det ju givetvis men även ett misslyckande måste tas i beräknande. men fram till målgång så finns inget annat i planen än att få stå överst på pallen. Bli inte lätt men inbillar mig att i år så är jag i alla fall på rätt väg. I kväll så är det onsdags VM ett bra tillfälle att slipa ytterliggare på formen.

Inga kommentarer: