tisdag 18 september 2007

70x20x10

Bilden har några år på nacken och är före ett gp lopp i fagersta



Dagens rubrik får ni gissa på, men den är väl inte allt för svår.
Enligt vissa personer så pratar jag för mycket?

Jag kan föräkra er om att det inte beror på at jag tror att jag är världens medelpunkt eller att jag tycker att jag är så j-vla duktig på att cykla.
Givetvis så säger jag en del dumma saker men det gäller väl alla eller?

För min del beror det på att jag älskar att prata cykel.
Allt från hur man skalll lägga upp en taktik för loppet eller hur man borde ha kört för att lyckats.
Det sistnämnda för att lära mig nått och inte göra om samma misstag nästa gång.
För mig funkar det synd bara att inte alla andra tycker det samma.


Till helgen är det Ramnäs-GP jag tycker att jag hittat ett bra koncept som jag börjat köra först denna säsong.Det går ut på att i minst en månad bara träna för ett lopp(även om man kör andra)Jag tänker igenom hur loppet kommer se ut och därefter lägger upp träningen speciellt efter det.
Har funkat rätt bra hitintills så på lördag så är hoppet högt.

Inga kommentarer: