söndag 2 september 2007

Hygligt bra!!


Det hans med en hel del på helgens stocholms besök.
Socitetsfest med snittar och champagne.
Ett besök på helenes krog(gott käk med jätte portioner).
.
Såg även den senaste med hannibal lecter(rising)
och den var riktigt sevärd.
Helgen avslutades med ett besök på sveriges största godis butik(hummelsta)
Jag landade på 1.3 kg snask så nu har jag o gotta mig ett tag :)


Cyklade som sagt en del också.

Var inte Allt för långt efter på lördagens tempo.Men som vanligt så räckte inte resultatet till för en pall plats(5:a ca 1 min efter ).
På söndagens linje gick det riktigt fort stundals.Jag var med o försökte på nån utbrytning ett par gånger men valhall som styrde o ställde med ett jätte gäng gjorde det svårt för oss övriga.
Det ska väl även sägas att man inte har så jätte mycket och säga till om i ett elit fält..
Det får bli till att glida med så gott det går o sedan försöka att attackera nån elller några gånger.
Som vanligt var jag lite väl försiktig i spurten så det vart en sjätte plats i senior.Hade väl ungefär lika många elitare framför mig också.

Inga kommentarer: