fredag 21 september 2007

Mobil telefon försäljaren-Paul Potts!!!!


Om ni inte redan upptäckt denna kille så kolla in här.

http://www.youtube.com/watch?v=9oxTy7KIAaA
markera och kopiera o klistra in i adressfältet.


Fy fan gå in o knäcka så där totalt. Jag får rysningar varje gång jag ser detta.
Där ligger idol gänget i lä.
Och jag som inte ens är så där jätte förtjust i opera. :)

I morn är det dax! Sista racer loppet för i år.
Har ju ingen seger ännu i senior i år vore gött om den kom nu.
Så att man har nått o gå o suga på under vintern.Får väl göra som vanligt annars gå o drömma om revange. :)
Dagens träning blir tillsamans med min sambo och hennes syster.
Jag på vinter MTB med skärmar och dom på racer(jämnar till det hel lite).
Efteråt så drar vi ut till Torsångsbykrog för lite räkfrossa.
Tjing!

1 kommentar:

Anonym sa...

Han "rockar fett", om uttrycket tillåts! Gåshud över hela kroppen!