fredag 7 september 2007

Helt slut! -i armarna??

På bilden ligger jag 9:a inför sista branta knäppen(bild 2)
För att sedan stumna totalt o komma på 17:e plats












Efter att jag hade kört Vertex velo backsprint och tagit totalt slut så bestämde jag mig för att nu måste jag bli bättre uppför.
Jag fick lite för min träning när jag var typ runt 12-13 plats uppför sligdammen på finnmarken.Enda kruxet där var att jag glömt o träna teknik så jag tappade nerför berget i stället. :)



Dagens pass kördes i skräddarbacken(där bor vachii)
Jag kör sista knäppen som är brantast och tar ca 1 min.
I dag vart det 10 vändor.
Det lustiga eller hur nu man ska se på det är ju att jag står upp o ger järnet för att tömma mig totalt till toppen,då händer det jag tar slut i armarna??
Lär stanna en stund på toppen innan jag börjar köra nedåt för att börja om.
Vettesjutton hur det kunnat gått annars för jag orkar knappt hålla i styret.(mysko känsla).I morn blir det en favo runda igen till gustavs för fika.:)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kroppen vill ju ha ner massa syrerikt blod till benen så armarna får offras.

Anonym sa...

hihihi man ser ju hur jag sliter längre ner i backen ! ! , med dom fina gula byxorna !!
Blir det cx cupen för dig i år ?

Janne.J sa...

Öijer betyder det att man tar i tillräckligt mycket då. :)
Henke- jo nog har jag sett dom anskrämliga byxorna(vi får ta o göra nåt åt dom till nästa år)

Japp cx finalen i göteborg vill man ju inte missa.Satsar stenhårt på o knipa 17:e platsen så att jag kan få 100 spänn i prispengar :)

Anonym sa...

men va fan 17e plasten satsar ju ja på jag vill ju också ha 100:- balubas i prispengar !!!

Japp nu har jag stevens racing kläder och åker i i stället :-) , carbon crossen funkar fin fint , köp en du också