tisdag 4 september 2007

Jag är en idol fjolla!!!

Carolina Gynning har fört upp programledarskapet i idol yterliggare en nivå i och med sin bimbo komik.(riktigt kul)

Jag har gjort som grabbarna i spanien runt och körde i dag min fjärde tävling på lika många dar. i helgen var jag ju i stockholm.Och i går så var jag med i tuna cycling tour i Borlänge.Så i dag var det då dax för årets sista allians linje i Ludvika
Bena var rätt bedrövliga under gårdagen men i dag så flöt det på fint.Mycket tack vare det massiva kalori intaget under gårdags kvällen och under dan i dag(godis o 300g cashew bla).

Jag attackerade i pincip direkt i dag och fick med mig två man.
Jag stötte sedan av dom ett par ggr i dom backar som fanns men dom tätade till luckorna så det blev spurt uppgörelse.Jag hade gett mig fan på att dra i gång först denna gång-och skönt nog höll det.

Om bröderna Rennäng är
schlager fjollor så är jag en idol fjolla.
I dag drog en ny härlig säsong igång.
En anledning att jag diggar det så skarpt är att man får se folk med stora drömmar och att man får följa vägen fram tills drömmarnas mål.
För mig finns inget vackrare än när man får se ens persons lycka över att nå drömmarnas mål.
Det kan var en idrotts prestation eller som i idol musik.

2 kommentarer:

mats l sa...

Är inte det där ett program för personer som vill se sina drömmar falla samman i ruiner!

Janne.J sa...

NÄ det vet jag inte.Programmet skulle lika gärna kunna handla om cykel.både tokstollar och vettiga som vågar försöka bli nått.
Många försöker men väldigt få blir riktigt bra.
Den som inte försöker når aldrig målet. :)