torsdag 13 september 2007

Sammanfattning!!!


Bilden är tagen i belgien.Vi cyklade förbi tinkoff credits hotell och kunde inte låta bli o ta några foton.




Även om inte säsongen är helt över då jag laddar för seger i sista chansen så är det på plats för en liten sammanfattning.

Vinter träningen flöt på riktigt bra.Fick ett bra kvitto på det med en 7:e plats på nokian snowrace och en 2:a plats i snödrevet.I början av april så åkte jag o Christer Ollson ner till belgien o körde flandern runt(motions loppet).
Vi han med ca 100 mil på våra 5 dgr.Fick lite känning där av mitt vänster knä som är opererat på grund av korsbandsskada under innebandy match på 90-talet.När jag kom hem så var formen ganska god och jag körde riktigt skapligt framför allt på tempo.
Enda dåliga att maten i belgien hade varit lite väl god och att jag därmed hade några kilo för mycket mot toppformen.För o inte få för långa inlägg så fortsätter jag vi d senare tillfälle.

4 kommentarer:

patric bylund sa...

Bra gjort att gaina vikt efter att ha cyklat 100 mil på fem dar, trodde att det var nåt som bara jag skulle kunna göra.

...ser fram emot fortsättningen.

Janne.J sa...

Halloj!
kul att du gillade mitt inlägg :)

JO jag tyckte jag skulle kunna äta hur mycke jag ville under ett sådant läger.Jag åt mer än christer han gick ner 2 kg jag upp lika mycke-tokigt :)

Anonym sa...

hoppas resan till östersund finns med i fortsättningen och att du skriver att du fick stryk av en fetknopp i backracet :-)

/ henke

Janne.J sa...

Va det kan inte vara sant??

Fan jag som trodde jag hade drömt
Att jag fick stryk av dig där uppe.
O två dagar i rad med.
Ta crossen o kom till Ramnäs så ska du få se på cross. :)

Ja nu vet ju alla varför jag tränar backe vart o varannat pass.