tisdag 23 oktober 2007

Däcklagning!!




Bilden vart jä-ligt kass!!

Tubdäck är svindyra så när inte bara stans lagningsvätska fungerade så drog jag till
järnaffären o köpte ett väldigt bra lim.
Sedan va det bara o limma och nu har det hållt åtminstonde två träningar.
Blir intressant o se om limmet släpper innnan det blir fler hål.

På dagens pass gnuggades lite crossteknik.
Har nog tänkt att man skulle känna sig lite löjlig springandes med cykeln eller hoppa av o på i farten för sig själv.
Men får man bara på sig cykelkläder o hjälm så är inget för löjligt. :)
Sabbade till exempel båda starterna på kalas för att jag inte fick i fötterna så nu är det momentet (efter dagens pass)i alla fall bort slipat(hoppas jag).

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha. När jag körde teknikträning så var det på en gräsplätt där inte många människor kunde se mig. Fan man lär ju se ut som hej kom och hjälp mig när man håller på så där..
Du jobbar imorgon också va? 16.30 annars..

Janne.J sa...

Mmmm ser säkert urlöjligt ut :)
Ja denna vecka så är det träning på fm o jobb på em. Får försöka ta mig upp till falun nästa vecka för lite lungslakt.
Nu när du ändå läser här så kanske du kan lägga in mig som länk också?eller?