lördag 20 oktober 2007

Jag har bestämt mig!

En kille som verkligen kan det här med o träna som man ska är Pär Björkman(den blåklädde på bilden)
Han gjorde en vådlig krasch i midsomras.
Vart frisk och gjorde tävlings debut lagom till Kalas- cx cup
Väl där så går han in på en hedrande 13:e plats i Norberg(starkt gjort efter ett halvårs bortvaro).
Att han sedan också fyller 40 nästa år gör allt bara mer imponerande.

I går så var jag inlåst på jobbet i 16 tim så nån träning vart det inte.
I dag så jobbar jag det mer normala 8 tim så i dag så ska kroppen få sig en omgång.

Jag har bestämt mig för att köra riktigt hårt denna vinter.
Ej i tid utan mer högpulsade pass.

Sist jag körde så hårt som jag nu planerar så slutade det med att jag snöt ut en kopp med snor i ett års tid.

Tycker att kroppen har börjat svara bättre på träning den senaste tiden och min kännnedom om träning kost vila o mat har mångfaldigats sedan 2003.

Som jag skrivit tidigare så är jag urless på hyggliga resultat så 2008 så ska jag överst på pallen.

Har även funderat mycket hit o dit på om jag skulle försöka anlita nån tränare men jag kör på även nästa säsong efter eget huvud och med mina goda vänner som bollplank.

Inga kommentarer: