måndag 15 oktober 2007

Kanon helg! Ja nu är man såld!



Har känt efter en lång säsong att jag inte haft motivationen riktigt på topp.
Jag har väl också vetat att kör man bara crosstävlingarna så brukar man få upp motivationen.

Sagt o gjort nu är första helgen körd och nu så ska det nötas cross.

För att kunna konkurera lite bätrre så har jag även bytt ut min i sammanhanget tunga cross.
Runt 1,5 kg spar jag med bytet så det får det vara värt.
Jag har dock inte blivit helt köpgalen utan tänker göra av mig med min racer och därmed starta med cross till sommarens racerlopp.
Eftersom jag tidigare bestämt at största focusen kommer vara på MTB nästa säsong så känns det helt rätt.
Att jag också har sverige toppen i falun på cross att lära mig av känns bara motiverande.

1 kommentar:

Anonym sa...

helt rätt , precis så som jag tänkte hihi :-)