lördag 13 oktober 2007

Falun crossade!!



Första deltävlngen är avklarad och det var tufft lite lerigt o hímla gött.
Nytt rekord vart det också i hög snittpuls(178)

27:a vart tydligen min placering.

Att min löpning har gett resultat märkte jag tydligt då spingpartierna gick lätt.
Värre var det med alla kurvor o igång drag(får ta o jobba på det.

Det jag lyckades bäst med tycker jag själv med, var att jag fick in 7 st åkare på mitt topp tio tips.
I morn dax igen då.
Vad sysssar man med fram till dess då jo givetvis alla cyklisters huvudnöje (när man inte cyklar givetvis) -Lätta hojen.

Först satte jag på mina nya eggbeater T3(sparade 100g)
Sedan så bytte jag styre(100g)
Sist tog jag bort fegbromsarna (som jag aldrig förstått varför dom ska sitta där)
Så runt 300g lättare till i morn.

Så oj vad f-----



Så i morn kanske jag slipper bli varvad :)

Inga kommentarer: