måndag 22 oktober 2007

Sista protour tävlingen körd!

I dag så Kollade jag in Giro de Lombardia under passet.

Attans otur eller vad man ska kalla det CSC hade

Damiano Cunego som jag hade med i mitt bitbox team på vueltan hade änligen hittat formen (för på Vueltan o VM var den då helt obefintlig).

Lustigt det där med form den kommer o går som en avlöning.

Årets bästa form för min del kom under Granheds 3-dgrs.

Körde dock med huvudet under armen så nån seger vart det ändå inte.(måste jobba med det också) :)


efter att i några dar bara kört syra intervaller (1 min o neråt)så plockade jag fram min kära testcykel. 8x8min runt 170 puls vart det.

Även om jag är j-ligt sugen så blir det inte nån åstorp(kalas-cx cup) resa för min del.
Jag o min kära sambo har planerat in en stockholms resa sedan länge istället för mjölksyra så så blir det kolsyra o mys.

Planerar dock o svänga förbi Bosön en sväng för o kolla in nästkommande helgs tävlings bana.

http://ckvalhall.se/cyklocrossen/start.php

2 kommentarer:

Markus Lintala sa...

Inte för att jag har med din träning at göra. men varför mjöklsyra intervaller nu? Toppform i december?

Janne.J sa...

Ja vist är det en tanke.Är ju ganska missnöjd över säsongen så jag provar lite nytt för o se vad som funkar.
Kalas cx cup hägrar vet du. :)