onsdag 10 oktober 2007

I helgen så ska jag på KALAS!


Dom två senaste dagarna så har jag blivit mosad på cykelcross träningarna i Falun.
Det är grym träning syran bara sprutar ur örona och det gäller att ha viljan på rätta stället när man utsätts för det hela.

Som vanligt när jag åkt dit så har jag haft förhoppning om o hänga med hyggligt
men som vanligt så är inte fallet.

Tankarna har gått åt att starta i sport klassen för att kanske ha lite mer med täten o göra.
Men förmodligen så kör jag med eliten för att få en liten hårdare genomkörare(det som inte dödar härdar).

Att man ligger i lä vad det gäller proffsighet fick se jag i dag då även Johan Landström(SM 2:a cykelcity) gästade cross träningen.
På väg till start så går helt enkelt hans gaffel av?
Vad gör Landström då?
Jag har en till i bilen säger han och drar i väg.
15 min senare med bytt gaffel så är han med o startar i dagens andra race... (sjukt coolt).

Jag sticker ut näsan o drar till med ett tips inför lördagens lopp i Norberg.

1:a Jens Westergren
2:a Mattias Nilsson
3:a Daniel Ericsson
4:a Mattias Wengelin
5:a Magnus Darvell
både Landström och oscar ekstam är tydligen sjuka så jag
har gjort lite ändringar i listan.
6:a Henrik Öijer
7:a Patrik Stenberg
8:a Tomas Löfgren
9:a Jonas Djurback
10:a Johan Ericssson
Många anmälda men jag tror på klar Falu dominans

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ditt tips är nog tyvärr redan fel, jag kommer förmodligen inte till start :(

Jag är en trött och sjuk cyklist...

mats l sa...

Med det vädret som slagit till nu blir det nog en jäkligt hård helg. Lycka till!