onsdag 13 augusti 2008

snopet!

Börjar med en liten bildkavallkad från helgen

Vettetusanvarför men ler gör jag:) foto av Johan Östblom

stort tack till Johan Östblom för bilden
Hjälpryttaren de luxe fick givetvis åka i mål före mig utan spurtstrid :)
href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjJP0BmLV6NXCNzppqP-kNy5GspXwMPezjEJPMQ0_CJHLf9_MTZtQO6jHdvgAr7Oxs_MNfUVjXR7O0R4Evo2guvbGMe6jrxRH8pslOisU5l3ckZPxZJ2h8j0NMGg4cz9rFWTAg8vCEBeJE/s1600-h/m%C3%A5lg%C3%A5ng+finnmsrken+2008.jpg">
href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh4Wj-RyfWqnazpXR5-WheWyIALjrKtOZuBnCSXyf1mxY8tzRyo-mwoCVCK6u2IQ_8wXy39gJaqwMEQNl-CiiKfW4ttPmvkkoENkNhyS3GcZ73V3iPgpQjdZjzJkwC54NlHvWlpoehgBoE/s1600-h/finnmsrks+m%C3%A5l+2008.jpg">

Denna vecka hade jag börjat formtoppningen i god tid före årets största mål.
Mitt mål denna säsong var att vinna Långlopps SM.
Sjukt nog så har det ju nu blivit inställt.Men förhoppningsvis så kanske inte sista ordet är sagt i denna såpa då det finns lite förhoppning om att Bockstensturen får ta över arrangörsskapet.

Jag ledig så veckans träning ser ut så här.

Måndag Löpning 30min 70% + Träningstävling landsväg 3tim(1 tim dit o hem)
tisdag Simning 30 min crawl + Dalaserie MTB 2 tim (tim upp o nervärmning)
Onsdag distans 2 timmar
Torsdag distans 2 timmar + Träningstävling landsväg Ludvika 3 tim(ink upp o nervärm)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du är tookig Janne!
Må-To har du tränat mycket mer än jag gör på en vecka.
Grattis till FM-segern !
/Pär

Anonym sa...

Tack Pär!
Att du tränat lika mycket o mer därtill i tio års
tid spelar väl mindre roll i sammanhanget.

Jag har lärt mig av dom bästa :)
Janne.J

Anonym sa...

2 timmar distans, allvarligt vad fan är det för träning?

Anonym sa...

Hoppas det blir av med SM i alla fall. Tråkigt när man laddar stort inför avslutningen..

Vi ses i Södertälje
/Erik