måndag 24 november 2008

Bilder från loppet!

Lägger in helgens pulsfil

37.51 min
169 avgpuls
175 Max
dis 14,4 km
speed avg 22,9
speed max 53,6
Det blir inte så hög snittfart trots attt det bitvis går riktigt fort.
Ska man säga nått om min snittpuls så hade jag 179 i kumla men kom då bara sjua.
Ute på första varvet-Björkman o Dick Samuelsson skuggar.Vi har precis hoppat över en av dom livsfarliga betong hindren.tog det dock extra försiktigt över dom.

torr i fin bana

Vättern i bakgrunden blåste friskt på oss under loppet.Hade till exempel varmare vantar o bandana på mig.Nått som inte behövdes under snöloppen i Falun/borlänge.

Brant nerför sedan ut på grusväg.Fick genomslag både en annnan gång här.
knixigt parti


Eftersom duktiga Martin Ericsson(han vann senior) har en farsa som är grym på att fota så brukar jag få översänt ett gäng fina bilder efter cx loppen.Tack Göran.

Vill ni studera bilderna lite mer ingående så är det bara klicka på dom.
Höres!

2 kommentarer:

Anonym sa...

179 i snitt i kumla och 175 i max hmm

Janne.J sa...

japp så var det.
hade ej högre än 175 i lördags.
min högst uppmätta maxpuls är 191.
Så jag slet mer i kumla med taskig form.Och slet mindre i helgen med god form :)