söndag 2 november 2008

Fan va skönt jag vann (inte)!!!


Återigen ett snörace och i dag precis runt husknuten där jag bor(2km).
Det gick inte lika lätt som, i går så jag skiter i bortföklaringar och blickar framåt i stället.Tänk vad slö,mätt och nöjd jag blivit om jag vunnit dagens race också.
Nä jag gillar inte riktigt det där med o vinna för då har man ju inte lika stor revange lusta till kommande race.Så efter att ha sladdat runt på dagens bana och kommit trea i mål så brinner jag för revange igen.

Så nu är motivationen på topp och nu ska det köttas intervaller på testcykeln för i jönköping då vill jag inte stå längst ned på pallen som idag.

Jag hade inte nått med arrangemanget o göra i dag men jag lär då säga det det är stil på tävlingarna när bck arrangerar.
HOJ!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för mat, husrum och sällskap i helgen Janne och Alex !
Det var skitskoj att du vann igår, det var du verkligen värd !!

/Pär och Jessica.

PS. Linus tyckte inte det var skoj att du vann.. DS.

Janne.J sa...

TT Pär!
De var kul o få se er hela familjen nu innan ni drar norröver.