måndag 10 november 2008

Ännu en dröm har besannats!

det onda minskar från dag till dag.Så denna dag så började jag träningen med o jogga 3 km som uppvärmning.Det passsade bra då jag lämnade in bilen för nya vinterdäck.
Så det vart löpning till gymmet för lite testcykel.Dagens pass vart i stegform 3+6+9+18+9+6+3 varvade stående intervall med sittande.Kastade sedan dom svettiga cykelbyxorna i en påse för att sedan springa o hämta bilen innan mitt jobb.
Grabbarna på däckfirman hade lunch mellan 12-13 men kommer insläntrandes först 13.20
Fan va less ja va,han med både ett o annat varv runt kvarteret på den tiden.Sen till jobbet vart jag ju med(hmm).

Fick i alla fall ett possitivt besked när jag kollade mailen i dag.Jag vet inte hur länge jag tänkt på att köpa mig en lätt och snygg carbon sadel.Nu vann jag på ett bud på eebay så nu är jag stoltägare till en FRM Blackhole.
snygg o lätt

53g väger skönheten 140 mindre än min gamla. Frågan är om den går o sittta på :)

7 kommentarer:

Janne.J sa...

Om du ändå kikade in här
Skriv nått :)

Anonym sa...

Tja, förbannat lätt sadel måste jag säga. Ska den sitta på "crossen"?

/Jonas E

Janne.J sa...

Tjena Jonas.
Får ta en allvarlig funderare när sadeln dyker upp.Vore synd o crossa(ordvits) sadeln redan efter en vecka.
Tanken är o ha den på MTb:n i första hand.

Anonym sa...

Blir det hårdare satsning på Mtb till nästa säsong? Eller kör du som du gjort i år?

/Jonas E

Janne.J sa...

Njae svarar jag.Är sugen på att köra hela lågloppscupen kommande år.Har aldrig kört billinge racet men krockar det med hammarö som vissa år så är det svårt o låta bli o åka till karlstad.
Ambivalent :)

Unknown sa...

intressant och bra blogg!

Janne.J sa...

tack för det Adam.Sånt värmer alltid :)