torsdag 27 november 2008

mer bilder!

Finns hur mycket bilder som helst verkar det som från Jönköping.

coool bild
foto-meridabikes


Var nog i slutet på asfaltsrakan som jag lämnade mina konkurenter denna dag.
foto-sportklungan

Jag kör en upprepning på förra veckans vinnande koncept och körde hårt i ons på testcykeln för att sedan i dag distans köra 4.30 med fika.Känns bra vispa ur bena lite efter gårdagens syra attack.
Limmade nya tuber i veckan också så nu kör jag med samma märke som världsmästarn pluss dom flesta övriga i världscupstoppen.Ska bli spännande o prova, greppet ska tydligen vara överlägset.
Lars boom på dugast

Nåt som man funderar på både en o annan gång är ju hur vi veteraner står oss mot eliten på cross.Träning är ju träning o där fär jag ju mäta mina krafter lite då o då.Så öijer o framåt rår vi ju inte på men kanske skulle vi inte vara allt för långt bakom.Björkman spöade ju bland annat starkt körande Benny:andersson både en o annan gång i fjol.
Vi får dock en bra värdemätare på lördag då truls från Norge kör i open klassen.Han gick ju in som 15:e i borlänge så där får vi nått o bita i.Det rycktas ju även om att Jonas Gartman hotar med en start och han är ju aldrig lätt o slå så det kan bli svettigt till helgen.

Det verkar i alla fall bli plussgrader så det lovar ju gott.
Höres!

1 kommentar:

Anonym sa...

Lycka till i helgen.

Jonas E