fredag 14 november 2008

Rodelbacken 2 - 2 janne

Försökte mig på den fina stigningen vid bergebo här i borlänge.(rodelbanan)
Gick lite sisådär,tog mig upp till toppen varannan gång.Bena var totalt slut så jag gav upp efter 4 vändor.Det är spännande nu när det ändå är två veckor emellan cx-loppen.Det blir verkligen en balans på hur hårt man kan späka sig utan att vare sig bli sjuk eller övertränad.Jag kände idag att jag är lite väl långt ner i källaren.
Så trots endast återhämtningsträning under gårdagen så sket det sig i dag.
Har kört dubbelpass hela veckan så nån stans måste det ju ta stopp.

Må FM fettförbr löpning 40 min EM testcykel 8x8min 1.30 h
Tis FM Distans 4.30 EM vibraplate 30 min
Ons FM löpning 4x4 min 60 min EM Spinning 1 h
Tor FM Löpning fettförbr 40 min EM bodybalance 1 h
Fre FM backe cykel 4x2min 1h
I morn blir det en lätt fika tur för för att sedan prova lite korta intervaller på testcykeln på söndan.


Till sist hoppas jag att Tennis tjejen Veenus Wiliams gifter sig med Fotbolls spelaren Marcus Berg.
Kan bli spännande när hon presenterar sig :)

Inga kommentarer: