tisdag 23 april 2013

Dalacups race!

Rullade ut till Vika där dagens race skulle gå av stapeln.hade fin medvind dit så jag kom dit i mer än god tid.
han surra en hel del med både den ena o andra.Kände mig rätt sliten inför loppet då jag går upp 04.30 hela veckan.

Brosen glänser vid runns strand.

Hade ingen större plan idag utan att bli lagom trött.Vek ner mig ett par gånger då jag borde fullföljt men han i alla fall med att deltaga i ett par utbrytningar.Alla mot alla gäller väl på dessa träningsrace så det blir en del attacker men sedan hjälps ju alla åt så det är tufft o få nått att hålla.

Väl när vi närmar oss avslutningen
 gick det  sådär i dag.  Hade bra ben i målbacken men drog en del innan när det sedan kom attack på det så hamnade jag lite för långt bak i fältet.

Ca 10 mil i dag med rullen hem.Ska vila benen nu lite inför helgen.

                                                            Det behövs.









Inga kommentarer: