måndag 29 april 2013

Nä Vafan det är inte rätt!

Att det var på tok för många konstiga och onödiga krascher på helgens hammarö tycker jag definitivt.
Men att därtill helt stryka loppet är då fan inte rätt.Jag har kört ca tio talet hammarö rundor och varenda jävla gång   har det cyklats över hela vägen och på fel sida refuger så på det viset var denna gången inget undantag.

Jag vet inte riktigt varför det var så många krascher men förmodligen allt för många med dålig vana av klung körning.

Att arrangören stoppar loppet i tio minuter och inte säger nånting om att nu skärper ni annars så bryter vi loppet är ju nått som kanske borde skett om man nu upplevde att det var så illa?

Det fanns gott om duktiga cyklister som skötte sig att dom inte får nått slags resultat är sjukt illa.

Har lust o gnälla lite på arrangörerna med  för dom har då verkligen inte varit felfria genom åren men

jag håller nog det för mig själv o surar några dar i stället.

Inga kommentarer: